Produktová strategie
Produktová strategie firmy Osvětlení Praha definuje dlouhodobý přístup společnosti k zajišťování produktových, technických a komplexních řešení vyžadovaných zákazníky na cílových trzích a tržních segmentech.
Společnost bude na zdrojových trzích trvale vyhledávat, vyvíjet, kontrolovat, nakupovat a případně kooperativně vyrábět a následně pak dodávat na cílové evropské trhy optimalizované produkty, komponenty a nová inovativní řešení v oblasti LED světelných zdrojů. Tyto dodávky bude uskutečňovat prioritně pod vlastní značkou OSVP nebo TopLux.
Ve spolupráci s výrobci budeme kontinuálně zlepšovat všechny technické, konstrukční, materiálové a kvalitativní parametry výrobků a podílet na jejich integraci do nejmodernějších komplexních světelných řešení.
Optimalizací logistického řetězce zajistíme zákazníkům a obchodním partnerům dodávky ve smluveném čase a komplexnosti, se zajištěním potřebného servisního zázemí.